Söz Detayı

Bu sayfa Elif Şafak tarafından söylenen; "Aşk diye bişey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ispatım.." sözünden ve sizin için seçilen sözlerden oluşmaktadır.

Söz Açıklaması
Söz açıklaması henüz eklenmedi. Aşağıdaki yorumlar bölümünden kendi açıklamanızı paylaşabilirsiniz.

Elif Şafak şöyle söylemiş:

"Aşk diye bişey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ispatım.."
Paylaşım Görselleri
Instagram Paylaşım Görseli
Instagram (1:1) İndir
Yorumlar
Yorum Ekle
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Söz Kategorileri

Kategorilere Göre Keşfet

Farklı konu ve temalarda sözleri keşfedin

Platformumuza Katkıda Bulunun

İçeriklerinizi, sözlerinizi, biyografilerinizi paylaşın ve topluluğumuza katılın