Söz Detayı

Bu sayfa Necip Fazıl Kısakurek tarafından söylenen; "Bana çağdışı diyorlarmış. Ne büyük bir onur! Ben bu çağın dışında kalmayayım da içinde mi boğulayım." sözünden ve sizin için seçilen sözlerden oluşmaktadır.

Söz Açıklaması
Söz açıklaması henüz eklenmedi. Aşağıdaki yorumlar bölümünden kendi açıklamanızı paylaşabilirsiniz.

Necip Fazıl Kısakurek şöyle söylemiş:

"Bana çağdışı diyorlarmış. Ne büyük bir onur! Ben bu çağın dışında kalmayayım da içinde mi boğulayım."
Paylaşım Görselleri
Instagram Paylaşım Görseli
Instagram (1:1) İndir
Yorumlar
Yorum Ekle
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!
Söz Kategorileri

Kategorilere Göre Keşfet

Farklı konu ve temalarda sözleri keşfedin

Platformumuza Katkıda Bulunun

İçeriklerinizi, sözlerinizi, biyografilerinizi paylaşın ve topluluğumuza katılın